Çizgi Film izlet

Hem izleyin , Hemde izletin

Sünger Bob Kare Pantolon izle Sponge Bob SquarePants Movie

Sünger Bob Kare Pantolon izle SpongeBob SquarePants Movie


http://img517.imageshack.us/img517/1821/spongebobthemovieoz9.jpg
Sünger Bob Kare Pantolon Filminin Konusu

Denizin derinliklerindeki cennet Bikini Bottom´da sade ve sakin bir yaşam vardır. Ananas şeklindeki evinden çıkan SpongeBob, hemen köşebaşındaki Krusty Krab adlı fast food´da çalışır. Orada daima sıcak ve taze servis yapılan Krabby Patty´leri hazırlamaktan keyif alır.

Milyonlarca izleyicinin TV ekranlarında tanıyıp çok sevdiği SpongeBob ve arkadaşlarının dev sinema ekranlarıyla ilk buluşmasında çılgın şeyler olacak. Sevimli sünger SpongeBob ile sıkı dostu Patrick, sandviç şeklindeki arabalarına atladıkları gibi yepyeni dünyalara açılacak, tehlikeli düşmanlara karşı mücadele verecekler. Bu arada çocuk olmanın aslında hiç de fena bir şey olmadığını görecekler.

Yönetmen :
Senaryo : Derek Drymon, Tim Hill
Oyuncular : Tom Kenny, Tom Kenny, Sünger Bob Kare Pantolon
Filmin Türü : Animasyon, Komedi
Orijinal Adı : The SpongeBob SquarePants Movie
Yapımcı Firma : Nickelodeon Movies [us]
Yapım Yılı : 2004
Yapım Ülkesi : ABD
Orijinal Dili : İngilizce
Filmin Süresi : 90 dakika
Resmi Sitesi : http://www.spongebobmovie.com/
Dağıtıcı Firma : UIP
Vizyon Tarihi : 13.05.2005

4 yorum:

Adsız dedi ki...

acaba izliyecek miyiz bilmiyorum çok merak ediyorum ama çıkmıyor o yüzden çok üzüldüm açılsın diyorum çünkü çok istiyorum ve merak ediyorum ve de istiyorum hem de çok acaba saat kaçta açılır diye çok merak ediyorum hadi açıl hadi açıl hemen açılsın çok istiyorum hemen açılsın yoksa bilgisayayrı kapatçam hemde hemen inşallah açılır lütfen açıl yoksa daha çok merak ederim hadi açıl lütfen hadiiiiiiiiiiiiiii artık bu kadar yorum yeter inşallah hem açılır hem de yorumum gönderilir inşallah inşallah kapatıyorum sevgilerle ayşe güven

Adsız dedi ki...

açılmıyoooo







hasan büyük

çizgi film dedi ki...

Downloading cartoons has never been this fast and easy. There's no need for any converter. Thank to sites like this.

Filmes Via HD dedi ki...

It's great that you can now access new movies at home. t's free and very easy to download.

Yorum Gönder

Yorum göndermek için aşağıdan "yorumlama biçimi" kısmından , Adı/URL , yada Anonim seçeneğini işaretleyerek yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Açıklamalar

>>Videoları takılmadan izlemek için Firefox kullanın..
>>Çalışmayan video varsa , konu içlerindeki yorum panelinden bize bildirdiğiniz an yenisi ile değiştirilecektir.
>>Sitemizdeki tum videolar video.yahoo.com ve benzeri adreslerden alinmistir.Hiç bir videonun tarafimizca baglantisi yoktur.
>>Soru ve görüşleriniz için mail adresimiz : cizgifilmizlet@gmail.com

Son Yorum Alanlar

Canli Çizgi Film izle

http://img208.imageshack.us/img208/5549/yumurcaktvizle.gif

Link Değişimi

http://img186.imageshack.us/img186/3589/blogekleblogtanit.gif

Blog Arşivi

Blog Statistics

belgesel izle
Blogger Eklentileri